Grattis, älskling! <3

Idag fyller min älskade David år och är nu lika gammal som kärringa' han bor med igen... Haha! Han firades med frukost (bruléepudding som han slängde sig över likt en kvinna med PMS) på sängen, skönsång av mig och Pella (som nog har sjungit "Ja må han leva..." på dagis då hon kunde sången bra) och lite paket. Den "stora presenten" ska överlämnas på kalaset på måndag, så han fick nöja sig med lite andra paket. Han fick en tröja, två t-shirtar och några par kallingar (allt fyndat på Gekås och väldigt snyggt). Pella hjälpte med glädje till att öppnas paketen!


Pella är lite ledsen när man ska lämna på dagis nu, men idag gick det lite bättre än dagen innan, när vi sa hej och jag gick så var hon inte ledsen längre så det var skönt... När jag sedan kom hem kröp jag ner i sängen och slocknade igen och sov hur länge som helst...skööönt, det behövdes visst!

På eftermiddagen blev det en tur till stan där David köpte en  present till sig själv, en effektpedal för sång som han var oförskämt nöjd med. Pella hade också roligt i musikaffären, framförallt med percussion-instrumenten.
Sedan hämtade vi take-away på Hard Rock Café och åkte hem och mumsade burgare!


Även Pella firades idag då det är hennes namnsdag enligt föjande sajt:
Hon fickPippi-necessär, 64 färgkritor och 1kg ritpapper (japp, Gekås det med) som hon genast började måla på med glädje! Hon illustrerade även fint på pappas födelsedagskort, "Pappa, Pella och en ko". Hoppas inte jag var kossan...även om man känner sig som det ibland med stora magen.
Men känner mig även väldigt fin, framförallt är jag väldigt nöjd med håret just nu, när det är friserat och stylat är det dundersnyggt!
Målarmästarinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0