Hugo!

Idag fick vi äntligen träffa Madeleines & Mattias lille bebis Hugo, Neos lillebror. Han var så söt och liten...okej, han vägde 4,5 när han föddes men han var ändå pyttis tycker man. Fick hålla honom lite och man blir ju alldeles matt av hur söta de är... Kändes som man fick lite kontakt med honom och jag tyckte att han kunde försöka locka ut sin kommande kompis i min mage. Vi får se hur det går med det. Kul var det att ses iallafall, tiden går fort när man har roligt och vi får hoppas att vi kan ses snart igen!
Linnéa, Madeleine & jag med våra magar på min babyshower 120309.
David, Madeleine & Mattias nyår 2008-09
Jag & Madde partajar i Angered-08
Jag, Madde & Carro på cigarettrelease-partaj

Höggraviditeten börjar ta ut sin rätt nu...är fruktansvärt trött och kroppen säger ifrån mer än tidigare. Svanken ömmar och det strålar ut i bäcken och lår. Plötsligt blev det svårt att hitta en skön ställning att sova i och jag låg länge och suckade över det igår. Dessutom mådde jag konstigt, typ som när man inte är bra i magen, men det var inget fel på magen. Yr och vimmelkantig. Gissar att bebisen börjar sjunka ner och att pulsåder och tarmar samt nerver kommer i kläm på ett annat sätt än tidigare... Började nästan fundera på om mitt mående igår var gynnsamma tecken, men det lär nog dröja... Kommer säkert gå över tiden och då kommer jag vara som en konstant exploderande bomb. Suck!
T.V: Magen i V 36+0 med Pella, T.H: Magen i V 36+3 med "Vemdetnuär"

Nu kom David precis in och gav mig en puss. Det var välkommet, känner mig lite nere såhär på kvällskanten. Antar att hormonerna samlas och attackerar mig i kombination att kroppen omsätter ämnet i min medicin på ett snabbare sätt än tidigare. Ibland är det svårt att veta varför man är nere och så är det nu. Ibland kan jag sakna det där första stadiet man har i ett förhållande, när man alltid är så översöta mot varandra, särskilt nu när jag är gravid och närhetstörstande. Fast jag är större än vad jag brukar vara (hihi) är jag mer beroende av att bli omkramad och få känna mig liten i Davids famn. Därför var hans puss precis vad jag behövde, så det gjorde mig gladare!
Här har vi varit tillsammans i ungefär 1 månad...
Halloweenfest -08
Nyår 2008-09
På bröllop -09
Puss, älskling!
Fnissiga?
Tjär-lek!
Kärlekresa till Cypern...
Halloweenfest -09
Förväntansfulla blivande föräldrar!
Puss på bebismagen!
På bröllop ca 1 månad innan Pella föddes!
Lyckliga nyblivna föräldrar!
"Superfamiljen"
Nyår 2010
Lilla familjen på Kreta 2011!

Imorgon ska jag (faktiskt) till Sticky Fingers, Davids band har spelning och eftersom vi inte kunde få barnvakt förra gången så försöker jag passa på nu, kan vara kul även för de tjocka och rultiga att komma ut och hänga på krogen lite, även om man inte kan hälla i sig mojitos hursomhelst...fast de alkoholfria är också goda! Undrar vad man kan klämma sig i för kläder som inte får mig att likna ett tält? Okej för att jag inte gått upp lika mycket som med Pella, men jag är väl ändå i den stora kategorin med min mage... Få göra en raid i garderoben imorgon. Hoppas på lite mer energi imorgon också, annars är risken att jag somnar rätt stor. Har faktiskt somnat under en rockkonsert en gång...kommer inte ihåg vilket band det var, men jag somnade till flera gånger stående mot ett staket på Hultsfredsfestivalen...okej, jag hade druckit också, men ändå!!!
Gammal, gammal spelning!
Hultan -05

Glömde självklart att hala upp kameran när jag var hos Madde & Matte, man var alldeles för upptagen med att prata om bebisar och förlossningar och annat så kameran nerprioriterades rejält. Lägger upp lite annat istället...
Fr.V: Pella, Lillefis
Fr.V: Pella, Lillerump
Nyfödd och nöjd där hon ligger! <3
Älskade barn, det bästa som hänt mig! <3
Mammas älskling!
Älskade Fia-Lotta-Bus! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0