IKEA!

Idag var jag, svärmor och Pella på IKEA i Kållered. Var inte så mycket folk men en del barnföräldrar var där märkte vi. Det mesta på min lista bockades av och jag fick kollat på badrumsprylar för framtida ansiktslyft av badrummet. Pella hade high-life och man fattar inte hur mycket energi hon har...mycket spring i benen på den damen. Efteråt slocknade hon totalt i bilen, som väntat.

Ett axplock av det som inhandlades:
Ännu en korg till mjukdjuren inhandlad (den blå) samt tre småkorgar till fönstren.
En nattlampa att ha vid skötbordet och en egen kudde till Pella,
så slipper hon ha min.

I tisdags var jag och Pella på stan och fixade hemlisar till Davids födelsedag och då blev det även ett besök på The Body Shop, mycket trevliga saker inhandlades där:
Superstor coconut DC (gratis!) och två chocomania-produkter. Två buriti-baby produkter.

När jag hämtade Pella från dagis igår fick vi med lite pyssel:
Bl.a. en bebis, två kycklingar och planterat gräs.
(det där med bebisen är intressant - kanske för att vi pratar mycket bebis just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0