Dagen i bilder...

Noel vaknade ganska många gången för att snutta på mig inatt, sen vaknade Pella vid 5-snåret och då hade min krasslighet/allergi gjort att halsen krasslat igen helt och jag fck viskväsa fram "Blinka lilla..." för att hon skulle somna om, men det funkade faktiskt. Men det blev en del förlorad sömn så jag har varit trött idag.
Egentligen kunde jag sovit när Pella var på dagis, men jag fick en snabbtid på BVC för viktkoll på Noel vid 11, så det blev inte så mycket sömn däremellan... Han hade gått upp i vikt och vår sköterska sa att det var ett väldigt fint barn, så man är allt en stolt mamma. Två fina barn är fantastiskt att ha!
På eftermiddagen fick vi besök av Pellas farfar med fru som hade med sig fina kläder till både Pella och Noel. Pella förälskade sig ordentligt i sina plagg och ville helt inte ta av sig dem.
Pella och David kom ut på en promenad när David värmde upp inför ett pass på gymet, jag och Noel myste lite på tu man hand. När Pella kom tillbaka lyckades jag underhålla två barn med olika behov samtidigt som jag fick städat lite, dammsugit och plockat.
För på kvällen fick vi besök av Robban och Isabell som grillade massa gott tillsammans med oss. En härlig avslutning på kvällen må jag säga! Nu håller mina ögon på att falla ihop av trötthet, ska nog krypa ner med Noel och kolla på Big Brother i sängen idag!
Foton tagna under dagen följer nedan:
Pella laddar inför dagis på morgonkvisten!
Noel sussar sött, trots att storasyrran röjer.
"Är denna vaggan för mig?"
Var är Pella? Tittut!
Hålla lillbror är väldigt roligt och spännande!
Här är Noel på väg att bli pussad på!
Fin topp och coola shorts fick Pella av farfar och Magda, toppen vägrade hon ta av sig och det blev en juicefläck, men den ska ju ändå tvättas in...
Noel fick coolaste bodyn, som en skjorta med fina sommarjeans till!
...och Noel bara sover...kunde dammsuga alldeles bredvid honom utan att han rörde en mig. Ja, hörselscreeningen visade att han hör!
Fick fin present av David häromdagen, Pella surar i bakgrunden...
Dags att dammsuga!
Skönt med napp att snutta på emellanåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0