En dag i sängen...

...eller rättare sagt eftermiddage/kväll då morgonen var hyfsat normal och spenderades med barnen i vanlig lunk. De är så goa och ljuvliga mina små älsklingar! Pella fick bada och jag tog en dusch medans Noel låg i sin snugglenest utanför badrumsdörren. Satte upp babygymmet så han hade nåt att titta på då jag märkt att han iakttar saker mer nu, satte också på en skiva med lugna vaggsånger då jag misstänkte att han var trött. Duschade snabbt men när jag började bli klar hörde jag att han var ledsen. Dock räckte det att jag gick ur duschen och visade mig och sa "Noel, mamma är här!" för att han skulle bli tyst, lugna sig och somna på stört. Sicken going, alltså! Just nu ligger han dock och vill inte somna utan vill äta hela tiden, han sov och åt med rätt långa mellanrum hela dagen så jag antar att han tar igen det nu...typiskt bara att det är nu när mjölken är lite tunnare än vanligt. Jaja, han somnar väl snart ändå...

Dock vaknade jag med en sprängade huvudvärk efter tuppluren och jag orkade ingenting. David tog med sig Pella till sin mormor och morfar så att jag kunde vila mellan amningarna. Välbehövligt! Huvudvärken ligger kvar i bakhuvudet men är inte alls lika jobbig nu. Hoppas att jag får en hyfsad natt så att jag kan vara normal imorgon. Vi får se...

Roligt och spännande med lillebror!
Finaste tjejen (med ett litet snubbelsår från dagis).
Sömntuta!
Pella äter mumsig yoghurt!
Noel i babygymet, Pellar var lite tveksam till att han skulle få ha det...
Noel myser hos mamma, han vill vara nära nära och äta hela tiden nu ikväll...

Kommentarer
Postat av: ingela

Fina kort på underbara barn -Vilka vackra blå ögon Pella har!

2012-05-06 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0