Underbara sommar!

Lever i nuet och njuter i fulla drag när dagarna är så varma och soliga som den var idag! Jag och barnen var ute hela eftermiddagen sen Pella kom hem från dagis, förutom de (korta) stunder vi var inne och åt. Pella somnade gott utan större ansträngning och man kan ju hoppas att hon sover lika länge som hon gjorde idag (till klockan 8:30!). Dock vaknade hon för en liten stund sedan och gallskrek och hade drömt att det var något på hennes kudde, stackarna. Efter lite kramar och gos hos mamma somnade hon om igen, lilla gumman.
(Märker att jag säger lilla gumman ofta till henne, för det säger hon till sin babydocka när hon bär runt på den)

Här kommer lite mobilkamerabilder från dagen ute på vår gård:

Mina underbara ungar myser i skuggan!

Pella gungar sin kära babydocka efter att jag förklarat
att Noel är för liten för att gunga.

En glad...

...och pratig Noel!

Verkar allt som om denna ungen också får blå ögon!

Pella på väg in i liggdelen på syskonvagnen.

In action!

"Man får göra vad man kan för att få över strålkastarljuset på sig när
mamma tar för mycket kort på lillebrorsan!"


Kommentarer
Postat av: ingela

Härliga sommarbilder på dom underbara ongarna. Kram från mor

2012-07-04 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0