Måste bara gotta mig...

...i att jag har en sån go pojk här hemma (två med David, såklart!)! Kan inte fatta att vi har haft sån tur med nummer två också, lika snäll och nöjd som sin storasyster. Sover gott på natten, äter bra och är nyfiken och glad. Nyss fick han bada, det skrattade han sig igenom och nu har han däckat i sin babysitter. Strax ska vi passa på att sova, någon jag faktiskt inte gjort de två senaste dagarna då Pella är på dagis och tillfället finns. Dock är ju symaskinen på lagning så då kan jag inte sy... Sova är det näst bästa!


(och snutta på mina goa ungar då förstås)


När Noel ligger i ett av babygymmen vill Pella alltid vara med, hon
säger "Ligga bakom" och så försöker hon ta bort alla saker som
hänger där, tills jag säger att Noel tycker om att titta på dem.
Då får de vara ifred.

Kommentarer
Postat av: ingela

Finaste små barnbarn...

2012-06-28 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0