Två blöjfisar!

I värmen gäller det att skala ner på kläderna så mycket det går.
(utan att det händer en olycka)

Idag var det kalas för Pella och det var en mycket lyckad dag och Pella var glad och sprallig mest hela tiden. Hon fick massor av presenter, riskerar verkligen att bli bortskämd må jag säga! Bland annat fick hon en trehjuling och jag blev rejält chockad när jag upptäckte att hon faktiskt kunde ta sig fram på den. Undrar om hon testat på dagis eller om hon bara har fallenhet för det?
Hon fick massa fina kläder och det fick Noel också. Bland annat hade mamma hittat så underbart söta kläder som någon hon kände sydde upp och de hade ett ljuvligt retromönster och jag kommer antagligen gråta blod när han växer ur dem... Jag får lägga upp bilder på allt såsmåningom, men nu är jag bara för trött efter många tidiga morgnar så det är nog dags att lägga sig tillrätta för en god natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0